9 juni 2009

Äntligen!

Idag kom den här skriften i postlådan.Jag som just satt en deg och ska baka bullar.Det finns så mycket man vill göra i den .Några av mönstren har jag redan,eftersom de varit med i Simply knitting,men det är gör inget.Bara bra att ha allt samlat på ett ställe.
Lite som passar till hösten,kanske i ett skyltfönster?
Detta passar ju nu,en hel massa varianter på badmode.
Det här blir bra till jul,en lucia fanns också med och en hel massa andra,Noahs ark,bondgårdsdjur m.m. Men nu måste jag nog ta hand om min bulldeg.

4 kommentarer:

SF sa...

Verkar ju hur kul som helst. Är sakerna virkade eller stickade?

Metta sa...

Tack för tipset. Kunde inte låta bli, utan har just beställt ett eget exemplar. Älskar Alan Dart och hans små djur och figurer.

Stick-kine sa...

Jag med! Råttan var kul att göra och kanske blir det en liten badkille också med tiden!

SF sa...

Ert landskap är verkligen väldigt vacker! Tack för inbjudan,men jag åker hem till västkusten på torsdag.