8 mars 2009

Stickhelg.


I dag gjorde vännen E och jag en utflykt till Vadstena för att lyssna på några duktiga kvinnor från Göteborg.De framförde en hyllning till syföreningskvinnor på ett mycket humoristiskt och välljudande sätt.Vilka sångbegåvningar det finns.Väl värt att ge sig ut i snöblasket för att få lyssna på dem.
Lördagen ägnades till en del åt Stickas årsmöte i Nyköping.Jag åkte inte tåg som andra, utan jag åkte bil,så min färdkost får intas en annan dag.Årsmötet var väl som årsmöten kan vara,men en följd av det är att nu är jag invald i styrelsen på 2 år.Ska bli intressant att se hur det blir.

2 kommentarer:

miastick sa...

Kul att du kom och att du tyckte om det! Ses på Grötö.

Anonym sa...

Kul att träffas!!! Kul att du är med i Stickas styrelse också. Jag gör lite jobb där lite då och då.

Kramar
Sanna