7 februari 2009

Lördagspyssel.



Mitt tredje par grytlappar är slutfört och det fjärde paret påbörjat under veckan som gått. Nu är det träning av aviga maskor som gäller.Har fått lite goda råd när det gäller hanteringen av bloggen idag av vännen G.

Vi diskuterade också huruvida det är bäst att avsluta något redan påbörjat eller om det går lika br att påbörja ytterligare något nytt.Kom fram till att dt går bra att starta med något man är riktigt sugen på.Sagt och gjort ikväll la jag upp en väldig massa nya maskor.Ytterligare en kofta ska bli till,nu av garn jag köpte vid Stockholmsbesöket i höstas.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kan du (och alla vi andra) länka direkt till detta inlägg eftersom det har en "riktig titel". Det är bra :-)

Annars är jag mest intresserad av diskussonen om att starta nya projekt eller inte... Nu är jag i något sorts mellan-land. Jag har ett par projekt på gång samtidigt, men jag märker ju att det stressar mig - jag vill göra klart, men kan liksom inte riktigt välja vad jag ska sticka på. Klarar inte av att bestämma mig för vad som är roligast helt enkelt ;-)

Stickorren sa...

Som du kanske läste så håller jag på o provstickar för ett nytt projekt..... vadå avsluta? Vad är det?