1 oktober 2007



Garnverket.

Idag öppnade ju vår nya affär.Jag var bara tvungen att gå dit efter jobbet, fast jag ändå ska ner på stan i morgon igen.Det är så sällan jag slutar före 19:00 en måndag så det måste tas till vara på,på bästa sätt.Lite Gotländskt ullgarn kom med mig hem.Det är vinrött inte alls den färg det blev på bilden.(det blå var slut av någon anledning)Har fyllt på det härförrådet också i kväll.Det tar nog slut före garnet.Några limpor blev det också när jag ändå höll på.I morgon har jag min andra lektion i samhällskunskap.Har börjat läsa in gymnasieämnen jag saknar och behöver för mina vidare planer.

1 kommentar:

right hand sa...

Ja, jag ville köpa blå gotlandsull och de skyllde på vår ullin, när man annars hade kunnat misstänka stickorren. Men det ska komma till helgen, säger de.
;-)
E